Radio Deshmia Radio Islame Radio pendimi kurani shqip

♥ Selam Alejkum DEGJONI RADIO DESHMIN ♥

Post Comment

Friday, January 11, 2013

Nje tregim interesant nena me nje sy: Nena ime ka vetem nje sy , e urrej ate ajo eshte vetem nje trishtim , ajo gatunte per nxensit dhe mesuesit per ta mbajtur familjen Nje dit sa isha ne shkollen fillore erdhi nena ime te me pershendet isha I shqetsuar si mud te ma bente kete gje, e injorova me nje shikim te ashper dhe ika jasht. Te nesermen nje nxenes me tha: ‘eee nena jote ka vetem nje sy’. Desha te plas nga inati, gjithashtu desha qe nena ime te mos ishte me, keshtu qe po ate dit u fjalosa me te duke I then: nese je duke u munduarqe te me besh object tallje pse nuk vdes ather? Nena ime nuk foli asgje, as qe u ndala te mendoj se qfar thash nga hidhrimi qe kisha, isha I pavemendshum se si ndihej ajo, deshiroja te ikja nga shtepija Keshtu fillova te studioj shum deri sa me erdhi rasti per te shkuar ne singapor per studime Ne singapor u martova bleva shtepi u bera baba , isha I lumtur me jeten time Dhe nje dit nena ime erdhi te me vizitonte, ajo nuk me kishte par me vite te tera e poashtu nuk kishte par niperit e saj Kur ajo hyri ne der femijet e mij filluan te qeshnin me te Bertita ne te si mund te vish ne shtepin time dhe te mi friksosh femijet e mij I thash dil jasht . dhe nena ime e qet u pergjigj oh me fal te lutem sigurisht e kam gabuar adresen dhe ajo iku nga shikimi yne Nje dit me erdhi nje leter per nje takim shkollor, nga shkolla ku isha. Une shkova duke e genjyer gruan time se do te shkoj ne nje udhtim zyrtar Pasi mbarova takimin ne shkoll, sa per kuriozitet shkova ne kasollen e vjeter te shihja se qfar kishte ndodhur. Fqinjet e mi me treguan se nena ime kishte vdekur. Une as qe derdha nje lot per te Fqinjit ma kishin ruajtur nje leter qe nena ma kishte shkruar para se te vdiste: Djali im I dashur kam menduar per ty ter kohen me vjen shum keq qe erdha ne singapor dhe I friksova femijet e tu isha teper e gezur kur degjova se do te vish ketu ne takim, mirpo une as qe mundja te ngrihem nga shtrati per te par ty, me fal qe isha trishtim per ty sa ishe duke u rritur e sheh sa ishe ti I vogel kishe nje aksident dhe ti e humbe njerin sy si nen qe isha nuk mund te rrija dhe te shikoja ty duke u rritur me nje sy andaj ta dhash syrin tim, isha shum krenare qe djali im tanie shihte boten ne vend timin me ate sy, me dashurin time per ty une nena jote