Radio Deshmia Radio Islame Radio pendimi kurani shqip

♥ Selam Alejkum DEGJONI RADIO DESHMIN ♥

Post Comment

Sunday, January 13, 2013

Tregim qe ta prek Zemren. Kush e blenë Nënë time (?)





 Në natën e martesës, nusja i flet dhëndrrit në vesh që ai nënën e tij ta largoj nga podiumi ( vend i ngritur si skenë ), sepse nuk i pëlqente asaj!  Dhëndrri e mori mikrofonin dhe tha: “Kush po e blen nënën time?”   U çuditën të pranishmit në sallë me sjelljen e tij, dhe këtë ai e përsëriti tre herë.  Pas kësaj e hodhi unazën dhe tha: “Unë e blej nënën time”.  U kthye në drejtim të nuses dhe e lajmëroi se ajo tanimë është e shkurorëzuar, dhe tha: Unë e blej nënën time, e mori atë dhe u largua nga salla.  Në vendin e tij u përhap tregimi dhe qëndrimi i tij, më pas erdhi një njeri tek ai dhe i tha: Unë nuk gjej burrë më të mirë se sa ti, për vajzën time, kështu që e martoi vajzën e tij ne të, pa harxhime materiale.  O ALLAH, BËJI NËNAT TONA NGA BANORET E XHENETIT.  AMIN