Radio Deshmia Radio Islame Radio pendimi kurani shqip

♥ Selam Alejkum DEGJONI RADIO DESHMIN ♥

Post Comment

Wednesday, January 9, 2013

Ju lutem me ndihmoni! Kam problem me burrin.!!! Jam 30 vjeqare,jam martuar qe 3 vjet kam djal e qik 1 vje e gjys ndermjet.Shpresen e fundit e kam tek ju.Kur kam takuar burrin kam pa raki spin mu ka dok i shpis vendosem me banu bashk mu martu po kuror skem. Mbeta me bark deri diku mir nisi me ndryshu me qit ligje.Kuror ska bo se kish qen i martum.Nuk guxoj me pyt pse esht nda ose pse sme ka tregu,kur e kam kuptu me ka rreh.Mbeta me bark me qik,tu dhan buk djalit u qu mka rreh.Sem len me dal veq shpi pun shpis ose me kry pun ska dert,kam fmi tash duhet me duru po me rreh ma kurgjo hiq tu i dhan djalit me hanger ,deshta me u nda zguxon thot se tmys un edhe me shku burg bile fmit i shoh najherrri baj qa me bo,po ma e keqja sem len me shku te prindt mi vizitu i kam shtet tjeter arsyja e ti smuj trri pa fmi as te motra,po ka edhe ma keq se as nuk don mem ardh. A familjes tvet qa punon i ndihmon aj edhe qe smi rrespekton faj familja ti ska un ja rrespektoj.Sod mshajti se di as vet pse me offendoj shum si pershembull magjupe e qka mos.Fillim e kem kalu mir. Un spo di se si mu sill me burrin as nuk ha as nuk pi mir sjam jam dobsu teper. Kafe cigare bile cigaren ala sma ka nal. Du me ju pyt se si me u sill qa me bo si fola si sfola dajak ha. Ose mos keni naj numer telefonit te naj hoxhes ne gjermani ndoshta kem magji e mundet dikush me na ndihmu. Shpresa fundit e jemja osht kjo. Nje nat deshta edhe me pi hapa me mbyt veten po fmija i kqyra smujta. Jam nseklet ma spo di ka me ja majt mos tishin kan fmija e kisha dit qa me bo po zdu mi lan jetima. Ju lutem mkshilloni ndoshta edhe qe i ri gati shum ja kom qu kryt nal zdihet edhe pe sheh qe i kam frig. JU LUTEM QE DINI NAJ HOGJ NE GJERMANI TMIR ME NDIHMONI: Burri edhe frigohet shum per shendet tveten pak mi dhimt diku mu mbertet.mdhomet djali tash po din zdu me mpa tu perla e tu kajt e tu u rreh.Edhe fmi mperzihet qa i jep me hanger qa i veshe ose djalin sem le me qit ngjum deri ora 12 qe mu lodh mir e mos me ju prish gjumi.Fmija mkallen se un ma se du prej qe mka rrejt e prej qe bon zullum shpi e fmit i nem mu le tem nem sa do se kom dert po fmit e tutna nema babes i zan.

Ue alejkum selam.

Padyshim që problemet e nivelit të tillë janë të neveritshme dhe problematike për familjen. E kuptojna shqetsimin tuaj, dhe e kuptojna gjendejen tuaj, mirëpo padyshim që për të gjykuar për një situat të tillë, duhet të tregohet rasti më gjersisht, e që është shumë e veshtirë të bëhet nëpermes forumit.

Andaj moter e nderuar ne inshAllah, ua dergojmi një numer të një hoxhe i cili gjindet në gjermani dhe inshAllah ia tregoni problemin atij në menyre të detajizuar dhe inshAllah e zgjidhni problemin ne fjale.

Selamun alejkum